شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

اندر حکایت عشق

یک سنگ کافیست برای شکستن یک شیشه .یک جمله کافیست برای شکستن یک قلب.یک ثانیه کافیست برای عاشق شدن ویک دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی...


عشق با روح شقایق زیباست
عشق با حسرت عاشق زیباست
عشق با نبض دقایق زیباست
عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست


به کوه گفتم عشق چیست¿ لرزید.به ابر گفتم عشق چیست¿بارید.به باد گفتم عشق چیست¿وزید.به پروانه گفتم عشق چیست¿نالید. به گل گفتم عشق چیست¿پرپر شد.وبه انسان گفتم عشق چیست¿اشک از دیدگانش جاری شد وگفت¿دیوانگیست!!!


زیبایی عشق به سکوت است نه به فریاد
زیبایی عشق به تحمل است نه خرد شدن و فروریختن
عشق خیالی است که اگر به واقعیت بپیوند تمام شیرینی اش را از دست می دهد...


عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل را به یکدیگر پیوند می دهد
زندگی بدون عشق بی معنی است و خوبی بدون عشق غیر ممکن...


عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود.
عشق آن است که همه خواسته ها را برای او آرزو کنی...


عشق حدیثی است که با یک نگاه شروع می شود.بایک لبخند شکوفه می زند.با یک بوسه اوج می گیرد و باریختن اشکی به پایان می رسد...
نظرات 2 + ارسال نظر
سما یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:33 http://leosama.blogsky.com

در زندگی چیزهایی هست که مثل خوره روح آدمی را می خورد . . .

ندرام یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 22:41

عشق زیباست در صورتی که بدهیاتو مرتب تسویه کرده باشی چون اگه بدهیها انبار شود دیگه دادنش سخته این که شوخی بود مطلب فوق العاده زیبایی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد