شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

اندر باب نوشته یک شاگرد

واقعا نمی دانم از این همه احساسی که به خرج دادی چگونه تشکر و قدردانی کنم ولی این رو می دونم یکبار دیگه از نبوغ و استعداد ذاتی خودت استفاده کردی و نوشته ای کوتاه و جامع رو در بهترین زمان ممکن اپدیت کردی.
ولی هنوز یادم نرفته که یکی بدهکار هستم ولی دارم تلاش می کنم که یک چیز خوب و کامل اماده کنم.

به امید موفقیت و سلامتی همه دوستان
نظرات 1 + ارسال نظر
سما چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:48 http://leosama.blogsky.com

۲-۰ به نفع من . . . آمارو به نفع گرفتی اســــــــــتاد جونی !!

اولا چرا ۰-۲
من که خودم گفتم فعلا ۰-۱ هستیم ولی وقتی که جوابت رو بدم می شیم ۰-۱۰ به نفع من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد