شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

پنجره ای نو

برداشت آدما از کارهای ما ممکن اونی نباشه که حقیقت بوده ولی با تغییر و گفتار موئثر و سادگی کلام و صداقت در اکثر موارد میشه نتیجه گرفت.و به قول سهراب روزی خواهم آمد و پیامی خواهم آورد.در رگها ,نور خواهم ریخت.و صدا خواهم داد ,ای سبدهاتان پر خواب,سیب آورده ام,سیب سرخ خورشید...
نظرات 5 + ارسال نظر
تشباد چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:24 http://tashbad.persianblog.com

سلام به من هم سری بزنی خوشحال میشم .

فردان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:42

فردان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:45 http://aber.blogsky.com/

سلام
اول ببخش بابت اشتباه (دکمه اینتر را زدم).چه جالب خنده ام گرفته می خواستم بنویسم چه اهمیت داره دیگرون چی فکر می کنن که خودم بابت کارم توضیح دادم . می تراود زلبم قصه سرد دلم افسرده در این تنگ غروب.

شما خودت جواب خودت رو دادی و دیگه نیازی به جواب من نیست

به هر جهت از کامنتی که دادی خیلی ممنون
امیدوارم که سلامت و پیروز باشی

دلارام چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:46

چرند مزخرف سعی کن کمتر مزخرف بنویسی!!!

این وبلاگ برای ادمهای با شعور و با تربیت هست شما اگه خوشت نمی یاد مجبور نیستی که بیائی و شخصیت خودت رو به همه نشون بدی

سما چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:50 http://leosama.blogsky.com

من که از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم . . .

خیلی جالب بود چرا شما همه چیز رو به خودت گرفتی
شاید هم پنجره ات به اندازه ی کافی بزرگ نبوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد