شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

در جستجوی یار

شبی مثل شقایق داغ بودم شبی با بلبلان در باغ بودم

کسی را درس شقایق را روان نیست کسی شبنم شناس ارغوان نیست

من اینجا حاصل زخمی عمیقم که در شهر شقایق هم غریبم

من بدنبال نگاهی میگردم که نگاهش آبی است در دلش داغ شقایق دارد

من بدنبال کسی میگردم که در کتاب هستی اش شعر بیداری انسان باشد
نظرات 1 + ارسال نظر
سما شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:24

کنار دریا، با آب همزبان بودم
میان توده رنگین گوش ماهی ها،
ز اشتیاق تماشا چو کودکان بودم !
به موج های رها شادباش می گفتم !
به ماسه ها، به صدف ها، حباب ها، کف ها،
به ماهیان و به مرغابیان، چنان مجذوب،
که راست گفتی، بیرون ازین جهان بودم .

نهیب زد دریا،
که : - « مرد !
این همه در پیچ تاب آب مگرد !
چنین درین خس و خاشاک هرزه پوی، مپوی !
مرا در آینه آسمان تماشا کن !
دری به روی خود از سوی آسمان واکن !
دهان باز زمین در پی تو می گردد !
از آنچه بر تو نوشته ست، دیده دریا کن !
زمین به خون تو تشنه ست ، آسمانی باش !
بگرد و خود را در آن کرانه پیدا کن!

فریدون مشیری

قلب، جاده ای است که تنها مسافر آن باید خدا باشد؛ قلبی که با غیر خدا آشناست، کوچه ای بن بست است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد