شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

تمنا ی درون

دلم هوای خزان کرده است
دلم هوای کوچ پرنده های غریب و پا به پای تمام نقوش بیزاری
دلم هوای پژمردن کرده است
چه بی تفاوتی تلخی
دلم هوای مردن کرده است
کجاست یار؟ کجاست ظلمت؟ کوچه تنهایی؟
دلم هوای ............ ................................................
نظرات 1 + ارسال نظر
سما یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:06 http://leosama.blogsky.com

...
گوش کن ، جاده صدا می زند از دور قدم های ترا
چشم تو زینت تاریکی نیست.
پلک ها را بتکان، کفش به پا کن، و بیا.
و بیا تا جایی ، که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد
و زمان روی کلوخی بنشنید با تو
و مزامیر شب اندام ترا ، مثل یک قطعه آواز به خود جذب کنند.
پارسایی است در آنجا که ترا خواهد گفت:
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است!

تنها عشق به خدا و عشق به والدین عشقی پاک و بارزش است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد