شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

شیطونک

Simplicity is the ultimate sophistication

الهی! ما را پیراستی چنانکه خواستی

الهی! نه خرسندم نه صبور، نه رنجورم نه مهجور

الهی ! تا با تو آشنا شدم ، از خلایق جدا شدم، در جهان شیدا شدم، نهان بودم پیدا شدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 http://f10.blogsky.com


سلام عزیزم خوبی
دیگه به من سر نمی زنی خیلی وقته خبری ازشما ندارم
وقت کردین یه پیش ما هم بیاین
موفق باشی عزیزم

وحید پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:14 http://download4software.iranblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
وبلاگ جالبی دارید . از شما دعوت می کنم به وبلاگ من هم سری بزنید.
در ضمن برای تبادل لینک منتظر جواب شما هستم.
اگه مایل به این کار هستید منو با نام :: مرکز دانلود جدیدترین نرم افزارها :: لینک کنید.
و به من بگید تا شما رو با نام دلخواهتون لینک کنم.
حتما در این مورد در وبلاگ من نظر دهید.
با تشکر.
وبلاگ : download4software.iranblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد